فرهنگی

۲۸ مدرسه برای سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش می‌شود

۲۸ مدرسه برای سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش می‌شود

تا دهه فجر امسال ۱۲۰ مدرسه در مازندران مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس مازندران در شهرستان جویبار، گفت: در سال تحصیلی جدید ۲۸ مدرسه با ۱۵۲ کلاس درس با زیربنای ۲۴ هزار متر مربع با ۲۱۰میلیارد تومان آماده و تحویل آموزش و پرورش مازندران شده است.

مهدی استادیان افزود: از سال گذشته طرح ساخت ۱۲۰ مدرسه در مازندران آغاز شد و برای اجرای این طرح ۳۸۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد و تا دهه فجر امسال این طرح‌ها تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در خصوص تکمیل طرح سیستم گرمایشی به صورت شوفاژ و پکیج در مازندران، گفت: ۹۰ درصد مدارس مازندران تاکنون به پکیج متصل شده و مابقی تا ۲ سال اینده تکمیل و تبدیل به پکیچ خواهند شد.

مدیر کل نوسازی مدارس مازندران تصریح کرد: علاوه بر این طرح، طرح شهید عجمیان در قالب زیباسازی نوسازی و بهسازی مدارس با همکاری بنیاد برکت، آستان قدس رضوی، شورا‌ها و دهیاران در راستای شاداب‌سازی مدارس تجهیز و نوسازی سیستم گرمایشی آسفالت و محوطه‌سازی شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور