فرهنگی

برگزاری سیزدهمین هفته فیلم و عکس مازندران

برگزاری سیزدهمین هفته فیلم و عکس مازندران

به مناسبت روز ملی سینما، سیزدهمین هفته فیلم و عکس مازندران برگزار می‌شود.

سرویس فرهنگی ترنج‌نیوز: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با همکاری انجمن سینمای جوانان و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت ۲۱ شهریور روز ملی سینما سیزدهمین هفته فیلم و عکس مازندران را برگزار می‌کند.

این رویداد فرهنگی هنری ۱۹ تا ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ در سینما کانون واقع در خیابان رودکی (شهبند) ساری،  پارک کوشا سنگ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌گردد.

این برنامه فرهنگی از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ با نمایش فیلم‌های کوتاه، مستند و تجربی فیلمسازان مازندرانی همراه با نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی اجرا می‌شود.

در سیزدهمین هفته فیلم و عکس مازندران فیلمسازان استان گلستان به عنوان میهمان حضور دارند.

کارگاه تخصصی با رویکرد سکانس ورودی در فیلم‌نامه با حضور دکتر الستی، چگونه عکس را نقد کنیم با حضور محمد رضایی و کارگاه انتقال تجربه با حضور یاسر خیر از برنامه‌های جنبی هفته فیلم و عکس امسال می‌باشد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور