فرهنگی

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در ساری

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در ساری

مدرسه ۱۲ کلاسه شهید ضامنی با حضور مسئولان، خیرین و خانواده‌ها در ساری افتتاح شد.

آیین افتتاح دبیرستان ۱۲ کلاسه شهید ضامنی ساری با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان، استادیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، شعبانی رئیس شورای شهر ساری، هاشمی مدیرعامل مجمع خیرین استان، نوکنده رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری، خانواده خیر ساروی مرحوم داراب،خانواده شهید ضامنی و جمعی از خانواده‌های دانش‌آموزان این مدرسه افتتاح گردید. 

فرماندار مرکز استان ضمن گرامیداشت ایام یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک حلول ماه مبارک ربیع، عدالت آموزشی را رویکرد اصلی شورای آموزش و پرورش مرکز استان عنوان کرد و اظهار داشت:  احقاق عدالت آموزشی برای ما بسیار مهم است، اتفاقی که با گفت‌وگو محوری، توکل، تعامل، تفاهم و توافق در همه شئون زندگی، خانواده و اجتماع محقق خواهد شد.

نوبخت در ادامه به افتتاح چهار مدرسه در شهرستان ساری اشاره کرد و افزود: امروز در مرکز استان با وحدت، همدلی و همراهی شاهد توسعه و بهسازی فضاهای آموزشی هستیم.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز پیشگامان بی‌ادعای عرصه تعلیم و تربیت هستند که آینده درخشان ایران اسلامی را می‌سازند، افزود: خیرین مدرسه‌ساز الگوی عدالت آموزشی و پیشرفت علمی هستند.

محمدعلی نوبخت در ادامه با بیان اینکه نظام آموزشی ما بر علم، دین، خرد و عزم استوار است، اظهار کرد: کلیدواژه‌های امید، دانش، بینش و کوشش مسیر ما را در فتح قلهها همواره خواهد کرد.

فرماندار شهرستان ساری در پایان گفت: مشی و نگاه ما در دولت سیزدهم به موضوع تعلیم و تربیت پرورش انسان آزاد، اهل مدارا، مومن و مسئول است.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور