فرهنگی

دومین جشن مهر سینمای ایران در مازندران

دومین جشن مهر سینمای ایران در مازندران

جشن مهر سینمای ایران با شعار اخلاق، آگاهی و امید ۶ مهرماه در بابلسر برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشن مهر سینمای ایران با شعار اخلاق، آگاهی و امید با هدف احیای سینمای استان‌ها، بسترسازی برای هنرمندان سینما در شهرستان‌ها، شناسایی، معرفی و تجلیل از هنرمندان برتر حوزه‌های تخصصی سینما ۶ مهرماه در بابلسر برگزار می‌شود.

محمد روحی از برگزاری جشن مهر سینمای ایران در استان مازندران خبر داد و گفت: به‌مناسبت گرامیداشت روز ملی سینما با ابتکار سازمان سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی امسال برای دومین سال پیاپی مراسم جشن مهر سینمای ایران و استان‌ها در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران از هنرمندان فعال، توانمند و پرافتخار شاخه‌های مختلف هنر هفتم برخوردار است افزود: امسال استان مازندران برای نخستین بار روز پنج‌شنبه ۶ مهرماه جاری میزبان این رویداد بزرگ و‌ مهم سینمایی در شهرستان بابلسر است.

روحی تشریح کرد: تجلیل از برترین‌های رشته‌های تخصصی همچون تهیه‌کنندگی، کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی، تدوین، فیلمبرداری، صدابرداری، بازیگری، مدیریت تولید فیلم و منشی صحنه به همراه تقدیر از برترین آموزشگاه سینمایی، برترین مدرس، سینمادار برتر، پژوهشگر برتر فیلم، هنرمند ایثارگر و سینماگر فعال حوزه دفاع مقدس از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در دومین جشن مهر سینمای ایران- مازندران است.

وی اضافه کرد: حضور پرشور هنرمندان، پیشکسوتان و فعالان در کنار جوانان و‌ علاقه‌مندان سینما در کنار مدیران و مسئولان ملی، استانی و منطقه‌ای در این مراسم پیش‌بینی شده و قرار است در این مراسم چهار سینماگر شاخص و تاثیرگذار استان نیز معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور