فرهنگی

فراخوان طراحی نشان و پوستر روز ملی مازندران

فراخوان طراحی نشان و پوستر روز ملی مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: به‌مناسبت ۱۴ آبان روز مازندران و برای طراحی حرفه‌ای نشان و پوستر بزرگداشت این روز، فراخوانی منتشر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی ترنج‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر با اعلام خبر انتشار فراخوان طراحی پوستر و نشان روز مازندران تصریح کرد: ۱۴ آبان ماه در تقویم رسمی کشور به‌ نام روز ملی مازندران نامگذاری شده است و در این راستا برای طراحی حرفه‌ای نشان و پوستر بزرگداشت این روز، فراخوانی اعلام شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: این نشان در تمامی رویدادهای برنامه‌ریزی‌شده بزرگداشت این روز ملی به کار گرفته خواهد شد که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

وی گفت: مطابق با تصمیم ستاد بزرگداشت روز مازندران، طراحان، هنرمندان و گرافیست‌های علاقه‌مند می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

آهنگر اضافه کرد: خلاقیت، توجه به ارزش‌ها، باورهای اعتقادی، تاریخی و معیارهای بومی و هویتی از جمله ویژگی‌هایی است که در این نشان و پوستر مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: مهلت ارسال آثار تا بیستم مهرماه سال جاری تعیین شده است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را همراه با اطلاعات فردی‌ از جمله نام، نام‌خانوادگی، نام شهر و شماره تماس به رایانامه (ایمیل) این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره ۰۹۱۰۱۰۱۵۱۲۳ تماس حاصل نمایند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور