آزمون جامع گردشگری مازندران برگزار شد

آزمون جامع گردشگری مازندران برگزار شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: آزمون جامع گردشگری مازندران جمعه در دانشکده امام محمدباقر (ع) برگزار شد.

مهدی اسحاقی جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ با اعلام خبر فوق گفت: این آزمون با حضور ۲۴۷ فراگیر و تحت نظارت واحد آموزش گردشگری اداره‌کل برگزار شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان این مطلب که این آزمون شامل ۶ دوره بوده که در دو مرحله برگزار می‌شود، افزود: راهنمایان فرهنگی، طبیعت‌گردی و مدیریت عمومی تاسیسات با ۱۶۵ شرکت‌کننده و مدیر فنی دفاتر و مدیر فنی طرح تطبیق و کارشناس ارزیابی با ۸۲ فراگیر در این آزمون ارزیابی می‌شوند.

وی از فعالیت ۱۱ موسسه آموزشی در سراسر استان خبر داد و گفت: این آزمون جامع دو بار در سال برگزار می‌شود که آزمون ۲۷ مرداد اولین مرحله این آزمون در سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور