چهلمین جشنواره فیلم فجر در مرکز مازندران

چهلمین جشنواره فیلم فجر در مرکز مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: چهلمین جشنواره فیلم فجر در ساری و در ۲ سالن سینما سپهر و سینما کانون از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: چهلمین جشنواره فیلم فجر در ساری و در ۲ سالن سینما سپهر و سینما کانون از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۶ عنوان فیلم در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ در هر دو سینما نمایش خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: فیلم‌ها با موضوعات مختلف از جمله اجتماعی، ورزشی، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و... در این دوره حضور دارند.

این مسوول تصریح کرد: مرد بازنده (محمدحسین مهدویان)، موقعیت مهدی ( هادی حجازی‌فر) باموضوع زندگی شهید مهدی باکری، دسته دختران (منیر قیدی) با موضوع مقاومت زنان در سال‌های ابتدایی جنگ، ضد (امیرعباس ربیعی) با موضوع یکی از حوادث ملتهب انقلاب اسلامی، بیرو (مرتضی علی‌عباس میرزایی) با موضوع زندگی علیرضا بیرانوند در ژانر ورزشی و  فیلم‌های مسعود کیمیایی و بهروز شعیبی هم در جشنواره حضور دارند.

این مسوول در ارتباط با سایت‌های فروش بلیط، بیان کرد: سینما تیکت، گیشه ۷ و ایران تیک برای فروش بلیط در نظر گرفته شده است.

زارع با تاکید بر ضرورت  توجه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: باتوجه به این مهم ظرفیت ۵۰ درصدی در سالن‌های سینما لحاظ شده است.

وی در پایان گفت: قیمت بلیط، مطابق با فروش قبلی سینما بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان است.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور