دستگیری متخلفان شکار و صید با ۳۵ قبضه سلاح شکاری در مازندران

 دستگیری متخلفان شکار و صید با ۳۵ قبضه سلاح شکاری در مازندران

ایسنا/مازندران ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های نوشهر، کلاردشت، آمل، محمودآباد، بابلسر، بابل، جویبار، ساری، نکا و بهشهر طی یک هفته گذشته حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی، متخلفان شکار و صید را به همراه ۳۵ قبضه سلاح شکاری، مقداری گوشت مرال و گراز و لاشه بیش از ۵۰ قطعه پرنده و ماهی دستگیر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر حین گشت و کنترل در مناطق جنگلی روستای منجیر و دارنو واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی از ۲ شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح قاچاق و جمجه یک راس مرال و مقداری گوشت لاشه مرال کشف و ضبط نمودند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست کلاردشت حین گشت و کنترل در منطقه آکد این شهرستان ۴ متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقداری گوشت گراز کشف و ضبط کردند.

در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در منطقه دابودشت، گرمرود بخش دشت سر از ۶ متخلف شکار و صید ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، چهار رشته تور ماهیگیری، ۲ قطعه ماهی، لاشه ۳۷ قطعه خوتکا و یک قطعه حواصیل کشف و ضبط کردند.

در محمودآباد ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۶ قبضه سلاح شکاری بدون مجوز کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر حین گشت و کنترل در منطقه آیش کله بست و آبندان های خشکرود و کله بست از شکارچیان غیرمجاز ۱۲ قبضه سلاح شکاری بدون مجوز، ۵ قطعه آبچلیک،۲ قطعه بوتیمار و ۵ قطعه خوتکا کشف و ثبت کردند.

در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۴ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان جویبار حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی این شهرستان از شکارچیان غیرمجاز ۴ قبضه سلاح شکاری، ۲ قطعه خوتکا و ۲ قطعه اکراس سیاه کشف و ضبط کردند.

در ساری ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان (محیط بانی هولار) حین گشت و کنترل در اطراف سد شهید رجایی از صیادان غیرمجاز ۶ دستگاه لنسر ماهیگیری و سه قطعه ماهی کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست نکا حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از ۲ شکارچی غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

در بهشهر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی گزارش دریافتی مبنی بر شکارغیرمجاز به محل مورد نظر اعزام و با داشتن حکم قضایی منزل یک متخلف در روستای چالکده را بازرسی و متخلف را به همراه یک قبضه سلاح و لاشه یک قطعه حواصیل خاکستری دستگیر کردند.

گفتنی است بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست، همگی این متخلفان شکار و صید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور