کشف ۱۱ تُن چوب جنگلی قاچاق در بهشهر و ساری

کشف ۱۱ تُن چوب جنگلی قاچاق در بهشهر و ساری

۱۱ تُن چوب قاچاق به همراه ۴ قاچاقچی محصولات جنگلی در شهرستان های بهشهر و ساری دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با اجرای طرح‌های مراقبتی، موفق به شناسایی ۳ قاچاقچی محصولات جنگلی شدند.

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی افزود: ماموران در عملیاتی مشترک با ماموران منابع طبیعی و سپاه، متهمان را حین انتقال چوب در یکی از محور‌های روستایی شهرستان بهشهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: ماموران در بازرسی از داخل خودرو‌ها، در مجموع ۸ تُن چوب قاچاق بدون هرگونه مجوز برداشت کشف کرده و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری هم گفت: با هدف مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران انتظامی بخش هولار این شهرستان به یکدستگاه خودروی نیسان حامل چوب، در مسیر حوزه استحفاظی مشکوک شدند.

سرهنگ عبدالله حسن زاده افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن، 3 تُن چوب جنگلی قاچاق کشف و راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق، به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور