طبیعی

۵۰ درصد آب‌بندان ۴۰ هکتاری بهشهر مرمت و لایروبی شد/ توزیع ۴۱۰۰ تن نهاده بین دامداران شهرستان

 ۵۰ درصد آب‌بندان ۴۰ هکتاری بهشهر مرمت و لایروبی شد/ توزیع ۴۱۰۰ تن نهاده بین دامداران شهرستان

ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی بهشهر از مرمت و لایروبی ۵۰ درصدی آب‌بندان ۴۰ هکتاری منطقه خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۱۰۸ تن نهاده یارانه دار به بهره برداران و تولیدکنندگان شهرستان توزیع شد.

غلامرضا قنبری از اجرای عملیات لایروبی و مرمت آببندان ۴۰ هکتاری در روستای نمک چال شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: ۱۰ میلیارد ریال هزینه برای احداث و لایروبی این آب‌بندان اختصاص یافت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: عملیات لایروبی و مرمت این آب‌بندان از ابتدای تیرماه امسال آغاز شد که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا اواخر آبان ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تامین آب زراعی، جمع آوری آب های زهکش، مخازن سیل گیر، پرورش ماهی و گردشگری از مزیت های آببندان ها به شمار می رود.

۵۰ درصد آب‌بندان ۴۰ هکتاری بهشهر مرمت و لایروبی شد/ توزیع ۴۱۰۰ تن نهاده بین دامداران شهرستان

قنبری در ادامه از توزیع ۴۱۰۸ تن نهاده بین دامداران این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۱۵۱۷ تن کنسانتره، ۱۱۸ تن جو دامی، ۵۷۱ تن ذرت دامی، ۱۲۰ تن سویا و  ۱۷۸۲ تن سبوس بود که بین دامداران بهشهری توزیع شد.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از مهمترین سیاست های حمایتی جهاد کشاورزی، تخصیص یارانه به نهاده های تولیدی، همراه با حمایت و هدایت دامداران به سوی تولید گوشت و شیر بیشتر و کمک به پیشرفت توسعه صنعت دامداری با هزینه کمتر است که برای حمایت از تولید و حفظ امنیت غذایی، نهاده های دامی یارانه دار بین بهره برداران توزیع می‌شود.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور