سیاسی

تاسیس دانشگاه علوم پزشکی مستقل در تنکابن بدون مطالعه است

تاسیس دانشگاه علوم پزشکی مستقل در تنکابن بدون مطالعه است

ساری- نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس تاسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل در شهرستان تنکابن واقع در غرب استان را تصمیم غیرمنطقی و بدون مطالعه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با انتقاد از تصمیم وزارت بهداشت و درمان در خصوص تأسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل غرب استان در تنکابن، گفت؛ تصمیم وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در خصوص تأسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل غرب استان در تنکابن یک تصمیم غیرمنطقی و بدون مطالعه است.

وی با انتقاد از تصمیم گیری های غیرکارشناسی و بدون مطالعه وزارت بهداشت و درمان در خصوص تأسیس دانشکده مستقل غرب استان در تنکابن، اظهار داشت: مازندران به ویژه مرکز استان همواره قربانی برخی سیاست‌های اشتباه و تصمیمات غلط برخی دولت‌ها و وزارتخانه‌ها شده است و این سیاست‌ها قطعاً تبعات منفی برای استان خواهد داشت.

وی در ادامه با انتقاد شدید از این تصمیم وزارت بهداشت و درمان، افزود: مازندران و مرکز استان قربانی و جولانگاه بازی‌های سیاسی شده است و اینگونه تصمیمات نه تنها به توسعه و پیشرفت مرکز استان کمک نخواهد کرد بلکه مازندران را دچار مشکلات عدیده خواهد کرد که به صلاح هیچیک از شهرهای استان نیست.

بابایی کارنامی در بخش دیگری از سخنان خود تأسیس دانشکده علوم پزشکی مستقل در غرب استان را بدون توجیح و غیرکارشناسی دانست و خاطر نشان کرد: بی تدبیر وزارت بهداشت و درمان در خصوص این تصمیم غیر قابل توجیه است و وزیر محترم و مسئولین وزارت بهداشت و درمان به جای اینگونه تصمیمات به پروژه‌های نیمه کاره و نیمه تمام استان و برخی مصوبات استانی در دولت قبل و دولت فعلی در حوزه پزشکی توجه داشته باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان و حضور گردشگران و توریست از سراسر نقاط کشور و حتی جهان، خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های مرکز استان در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش وزارت بهداشت و درمان هنوز در شأن این استان نیست و متأسفانه در شرایط کرونایی بسیاری از بیمارستان‌های استان دچار مشکلات فراوان بوده‌اند و انتظار می‌رود وزارت بهداشت و درمان به جای گرفتن تصمیمات غیرمعقولانه و غیرکارشناسی برای این معضلات و مشکلات راه حل پیدا کند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور