هشدار زرد در مازندران

هشدار زرد در مازندران

هواشناسی مازندران درباره احتمال جاری شدن سیلاب‌های محلی و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی مازندران هشدار زرد صادر کرد.

اداره کل هواشناسی مازندران با صدور هشدار زرد درباره احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب‌های محلی و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی مازندران هشدار داد.

بر اساس هشدار جوی سطح زرد شماره ۲۲ هواشناسی مازندران؛ با شکل‌گیری جریانات شمالی و عبور امواج در تراز میانی جو از عصر امروز جمعه ۳ شهریور تا اواخر وقت فردا شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ رگبار متناوب باران، وزش باد نسبتا شدید موقتی، رعد و برق و کاهش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

منطقه اثر این شرایط جوی به‌ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات نیمه شرقی استان است و احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای؛ کاهش دید و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی می‌رود.

احتیاط در تردد جاده‌ای، خودداری از اسکان درکنار رودخانه‌‏ها و صعود به ارتفاعات توصیه هواشناسی مازندران به مردم است.

هواشناسی مازندران دیروز نیز با صدور هشدار نارنجی اعلام کرده بود دریای خزر از اواخر وقت امروز جمعه ۳ شهریور تا پایان روز شنبه مواج و طوفانی است و ارتفاع موج نیز تا سه متر خواهد بود.

بر اساس توصیه هواشناسی همه فعالیت‌های دریایی در این بازه زمانی به دلیل احتمال غرق شدن شناگران، غرق شدن شناور‌های کوچک و متوسط صیادی و گردشگری، غرق شدن شناور‌های نیمه‌سنگین، اختلال در تردد شناور‌های سنگین و فوق سنگین، اختلال در ورود و خروج شناور‌ها به حوضچه بنادر و آسیب دیدن شناور‌های سنگین ممنوع است.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور