اجتماعی

نجات چهار گردشگر گمشده در سوادکوه

نجات چهار گردشگر گمشده در سوادکوه

چهار گردشگر گمشده در منطقه پروچشمه سوادکوه با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر سوادکوه در منطقه پروچشمه پس از جستجوی ۲ ساعته گردشگران گمشده را پیدا کردند.

وحید متانی افزود: برابر تماس تلفنی مرکز Eoc جمعیت هلال احمر استان مازندران در ساعت ۱۶:۴۵ جمعه  ۱۴۰۲/۰۶/۱۷، مبنی بر گم شدن ۴ نفر گردشگر در منطقه پروچشمه، بلافاصله یک تیم از عوامل پایگاه امداد و نجات ارفعده به محل اعزام و با برقراری تماس تلفنی با افراد مورد نظر، پس از ۲ ساعت جست‌وجو گردشگران را در سلامت کامل به نقطه امن انتقال دادند.

گفتی است طی ۱۲ ساعت گذشته دو گمشدگی دیگر در منطقه ارفع کوه و خرونرو به عوامل امدادی جمعیت هلال احمر سوادکوه گزارش شد که با هدایت و هماهنگی‌های صورت گرفته توسط مسئول تیم امداد و نجات کوهستان سوادکوه، این افراد نیز به منطقه امن انتقال داده شدند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور