اجتماعی

مخلان امنیت شهروندان ساروی در دام پلیس

مخلان امنیت شهروندان ساروی در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۳ نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن‌زاده گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر قدرت نمایی و حمل سلاح سرد، نزاع و درگیری و ‏ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط ۳ نفر از اراذل و اوباش، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مامورین یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان امداد این شهرستان پس از هماهنگی قضائی با انجام تحقیقات میدانی متهمان را شناسایی و آن‌ها را در عملیاتی مقتدرانه دستگیر کردند.س

سرهنگ حسن‌زاده گفت: از نامبردگان یک دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه خودروسواری آریزو، تعداد ۱ عدد قمه، ۱ عدد افشانه فلفل، مقادیری اعم ازموادمخدر و مشروبات الکی ضبط گردید.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، افزود: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور