اجتماعی

کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر در مازندران

کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر در مازندران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران از کشف بیش از ۱۰۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان خبر داد.

علی شیرازی گفت: بیش از ۱۰۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه در مازندران کشف شد.

وی افزود: برخورد قاطع با خرده‌فروشان موادمخدر، جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و سالم‌سازی سیمای شهری مطالبه جدی شهروندان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: در همین راستا پلیس با فروشندگان موادمخدر و روانگردان‌ها، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان و سوداگران مرگ به طور قاطع و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

او ادامه داد: نیروی خدوم انتظامی با همکاری دستگاه‌های ذیربط امنیتی طرح‌های متعددی را به صورت محله‌محور، منظم و دقیق با هدف افزایش ضریب امنیت‌اجتماعی استان و برخورد و شناسایی عوامل توزیع و فروش موادمخدر در استان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

شیرازی گفت: در راستای اجرای این طرح‌ها تا کنون بیش از ۴۰۰۰ نفر در ارتباط با انواع جرایم موادمخدر اعم از سوداگران مرگ و عاملان تهیه و توزیع موادمخدر که همواره با اهداف سودجویانه سعی در ابتلای جوانان و فروپاشی خانواده‌ها را دارند و معتادین متجاهر دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

او با تاکید بر همکاری و مسئولیت‌پذیری همه مردم و دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با سوداگران مرگ، از خانواده‌ها درخواست کرد: ضمن مراقبت از فرزندان خود به ویژه قشر جوان و نوجوان جامعه، در صورت شناسایی عاملان سودجو مراتب را فورا به مرکز فوریت‌های پلیسی و امنیتی ۱۱۳، ۱۱۰ و ۱۱۴ اعلام کنند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور