ورزشی

نساجی در پی نخستین برد در تهران

نساجی در پی نخستین برد در تهران

تیم نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، امشب در تهران در مصاف با پیکان به دنبال نخستین برد است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ با چهار دیدار آغاز می‌شود و فردا چهارشنبه با برگزاری چهار دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۹ امروز سه شنبه در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف پیکان می‌رود.

پیکان و نساجی در حالی به مصاف هم می‌روند که پیکان از سه بازی سپری شده ۶ امتیاز کسب کرده و در مکان سوم جدول قرار دارد، اما نساجی تاکنون پیروزی نداشته و با دو امتیاز حاصل دو تساوی در برابر مس رفسنجان و ملوان در رده چهاردهم جدول به کار خود ادامه می‌دهد.

نساجی که هفته گذشته و برای نخستین بار پس از یکسال در استادیوم خانگی خود در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر مقابل ملوان بندر انزلی دربی شمال کشور را مقابل دیدگان تماشاگران خودی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رساند امروز قصد دارد با انجام یک بازی خوب و تماشاگرپسند به یک پیروی شیرین دست یابد.

تیم حمید مطهری اگر چه فوتبال را خوب بازی می‌کند، اما از سه بازی ابتدایی لیگ، هنوز طعم برد را نچشیده و امروز باید منتظر یک بازی هجومی از سوی تیم نساجی بود تا شاد نخستین برد خود را جشن بگیرد.

پیکان – نساجی؛ بدون تماشاگر
دیدار پیکان – نساجی امروز در استادیوم پاس قوامین، بدون تماشاگر برگزار می‌شود. این استادیوم فاقد گیت‌های الکترونیکی برای ورود تماشاگران به استادیوم است و شورای تامین به همین خاطر با برگزاری این بازی با حضور تماشاگر موافقت نکرد.

ناصر جنگی به عنوان داور بازی نساجی و پیکان معرفی شد. سید یعقوب حجتی، حامد تازه پور و سعاد وفاپیشه کمک‌های جنگی در این بازی هستند. فریدون اصفهانیان هم ناظر این دیدار است.

جلسه هماهنگی قبل از دیدار دو تیم نساجی مازندران و پیکان تهران با حضور اسماعیل اسماعیلی سرپرست و مهدی یکتا مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی مازندران، نماینده فدراسیون، ناظر داوری، نمایندگان باشگاه پیکان و ... در سازمان لیگ برگزار شد.

نساجی در این دیدار قرمز و پیکان سرمه‌ای می‌پوشد.

دیدار تیم‌های پیکان و نساجی از هفته چهارم لیگ برتر، امروز سه‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۹ از شبکه مازندران پخش زنده خواهد شد.

برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال
سه شنبه ۸ شهریور

پیکان تهران - نساجی مازندران
ساعت ۱۹

ملوان انزلی - ذوب آهن اصفهان
۱۹:۰۰

مس کرمان - گل گهرسیرجان
۱۹:۳۰

نفت مسجد سلیمان - استقلال
۲۰:۳۰

چهارشنبه ۹ شهریور
پرسپولیس - صنعت نفت آبادان
۱۸:۳۰

تراکتور تبریز – هوادار تهران
۱۸:۳۰

سپاهان اصفهان – فولاد خوزستان
۱۹:۰۰

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک
۱۹:۳۰

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور