ورزشی

رتبه چهارم تیرانداز ساروی در تپانچه 25 متر مسابقات جهانی

رتبه چهارم تیرانداز ساروی در تپانچه 25 متر مسابقات جهانی

هانیه رستمیان تیرانداز المپیکی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان به مقام چهارم تپانچه ۲۵ متر  رسید.

در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان که در باکو آذربایجان برگزار می‌شود و در پایان مرحله سرعت و دقت در تپانچه ۲۵ متر بانوان، هانیه رستمیان تیرانداز ساروی با امتیاز ۵۸۷ راهی فینال شد و در پایان پس از تیراندازان آلمان، اوکراین و لیتوانی در جایگاه چهارم ایستاد.

هانیه رستمیان پیش از این در این ماده موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود.

تیم تپانچه ۲۵ متر کشورمان نیز با ترکیب هانیه رستمیان، زینب طوماری و گلنوش سبقت‌الهی در میان ۲۲ تیم شرکت‌کننده در رده شانزدهم ایستاد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک از ۲۶ مرداد تا ۳ شهریور با حضور ۱۰۱ کشور و بیش از ۱۲۰۰ تیرانداز در باکو آذربایجان برگزار می‌شود‌.

تیراندازی ایران تاکنون یک مدال نقره در میکس تفنگ توسط تیم «شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام» و یک برنز تپانچه تیمی توسط «هانیه رستمیان، مینا قربانی و گلنوش سبقت‌الهی» و یک سهمیه المپیک توسط شرمینه چهل‌امیرانی در تفنگ ۱۰ متر را به دست آورده است.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور