ورزشی

شکست نساجی در وطنی

شکست نساجی در وطنی

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، نساجی مازندران برابر گل‌گهر سیرجان با یک گل شکست خورد.

سرویس ورزشی ترنج‌نیوز: آخرین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جدید، به رقابت تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان اختصاص داشت.

در این دیدار که در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر در حضور تماشاگران مشتاق برگزار شد،‌ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با گل دقیقه 37 مهدی ممی‌زاده از سد میزبان خود گذشت.

نساجی که ساعاتی پیش از شروع بازی با قرعه سخت جام باشگاه‌های آسیا در فصل جاری روبرو شده بود، نتوانست از حمایت تماشاگران پرشورش بهره ببرد و دیدار را با یک گل به حریف سیرجانی که در جایگاه دوم جدول قرار دارد واگذار کرد.

نساجی در هفته‌های گذشته صاحب دو نتیحه تساوی یک بر یک شده بود. با این نتیجه نساجی مازندران در پایان هفته سوم با همان دو امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای گرفت.

بازی بعدی نساجی در هفته چهارم و روز سه‌شنبه 7 شهریور برابر صنعت نفت آبادان خواهد بود.

عکس: مصطفی کاظمی (ایسنا)

 

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور