ورزشی

بدرقه تیم ملی کشتی فرنگی از نور

بدرقه تیم ملی کشتی فرنگی از نور

تیم ملی کشتی فرنگی پس از برگزاری اردوی آمادگی در شهرستان نور با حضور مسئولان استانی بدرقه شد.

تیم ملی کشتی فرنگی که در آستانه مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک، اردوی آمادگی خود را به سرمربیگری حسن رنگرز در مازندران برگزار کرد، با حضور سلگی، معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرزانه، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان، شایگان, رئیس هیئت کشتی مازندران و و مدیران شهرستانی بدرقه شد. 

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ابتدای این مراسم، ضمن تشریح شرایط تیم ملی و تقدیر و تشکر از میزبانی خوب استان مازندران، گفت: کشتی ورزش اول کشور است، بهترین مدال‌های کشور را کسب کرده و به عنوان ورزش پهلوانی ایران شناخته می‌شود که شایسته حمایت همه‌جانبه است.

روح‌الله سلگی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران نیز در این مراسم ضمن تسلیت اربعین حسینی، گفت: ورزشکاران ما به مشی پهلوانی مولاعلی و شجاعت و عدالت‌خواهی اباعبدالله الحسین اقتداء دارند.

علی رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم ضمن دیدار و گفتگو چهره‌به‌چهره با سرمربی، کادر فنی و کشتی‌گیران تیم ملی، حمایت قاطع دستگاه ورزش و جوانان را از ملی‌پوشان کشتی فرنگی در رقابت‌های مهم جهانی و انتخابی المپیک اعلام کرد.

گفتنی است مسابقات کشتی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ از ۲۵ شهریور تا ۲ مهر در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد و کشتی‌گیران شانس کسب ۹۰ سهمیه‌ی بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور