ورزشی

مدال‌آوری مازنی‌ها در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا

مدال‌آوری مازنی‌ها در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا

تکواندوکاران مازندرانی در هشتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا، ۲ مدال طلا و نقره به دست آوردند.

در پیکار‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا در حالی با قهرمانی تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان به پایان رسید که ابراهیمی و حسن‌پور از مازندران به ترتیب مدال طلا و نقره گرفتند.

رزا ابراهیمی در وزن ۵۷- کیلوگرم پاراتکواندو بانوان آسیا و محمدطا‌ها حسن پور در وزن ۵۸- کیلوگرم مردان آسیا، نمایندگان مازندران در این رویداد بودند که موفق به کسب سکوی قهرمانی و نایب‌قهرمانی شدند.

محمدطا‌ها حسن‌پور تکواندوکار اهل قائم‌شهر پس از شکست عسکر دین‌مخمد از قزاقستان، سنجربک موختوروف از ازبکستان، سورا ایچیکاوا از ژاپن و کائنخام از تایلند به دیدار فینال راه پیدا کرد و با شکست مقابل نماینده چین تایپه، به مدال نقره دست یافت.

رزا ابراهیمی دختر چالوسی، تنها دیدار خود را برابر کامولا جورائوا از ازبکستان برگزار کرد و با نتیجه ۱۹ بر ۱۳ او را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

هشتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا با شرکت ۱۲۶ ورزشکار به میزبانی لبنان در سالن ورزشی نوفل‌نوهاد شهر بیروت برگزار شد و نمایندگان ایران در ۲ گروه مردان و زنان صاحب ۱۲ مدال رنگارنگ شد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور