ورزشی

اولین امتیاز دریای کاسپین در لیگ

اولین امتیاز دریای کاسپین در لیگ

تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در مقابل میزبانش نفت و گاز گچساران به تساوی بدون گل رسید.

سرویس ورزشی ترنج‌نیوز: از هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فوتبال دریای کاسپین بابل از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه روز گذشته یک‌شنبه ۲۶ شهریور در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف میزبان قدرتمند خود رفت.

دریا که از ۲ بازی گذشته خود دو شکست مشابه یک بر صفر مقابل سایپا تهران و مس سونگون ورزقان را تجربه کرده بود، در دیداری سخت به نخستین امتیاز خود در این فصل دست یافت.

قضاوت این دیدار بر عهده ابراهیم موسوی بود و احمد حقانی و رشید پردل به او در امر داوری کمک کردند.

تیم پرمهره و متمول نفت و گاز گچساران که با کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به لیگ یک صعود کرده بود و در دو دیار گذشته با هدایت پیروز قربانی پیروز از زمین خارج شده و با ۶ امتیاز به خاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم قرار گرفته بود، موفق به باز کردن دروازه حریف مازندرانی نشد و دو تیم امتیازات این بازی را با هم تقسیم کردند.

بابلی‌ها هم که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه دریا در بازی هفته دوم با ۱۴ بازیکن به مصاف مس سونگون ورزقان رفتند، در دو هفته نخست با قرعه سختی روبرو شدند و به مصاف تیم‌هایی رفتند که در پایان هفته سوم با امتیاز کامل در صدر جدول قرار دارند.

یکی دیگر از مشکلات شاگردان یونس گرائیلی به عنوان نماینده فوتبال مازندران در لیگ دسته اول کشور این است که به دلیل آماده نبودن زمین ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل، به ناچار در ورزشگاه شهدای شهرستان سیمرغ از حریفان میزبانی می‌کند.

تیم دریای کاسپین بابل در پایان هفته سوم با یک امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و در هفته چهارم روز دوشنبه ۳ مهر میزبان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور