ورزشی

فرصت وداع آبرومندانه نساجی با لیگ قهرمانان آسیا

فرصت وداع آبرومندانه نساجی با لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال نساجی مازندران امشب در آخرین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف تیم پرستاره الهلال می‌رود.

سرویس ورزشی ترنج‌نیوز: تیم فوتبال نساجی امیدوار است با ارائه یک بازی باکیفیت و کسب تجربه‌ای بیشتر، وداعی آبرومند با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و از تجربه این مسابقات برای بازی‌های پیش رو در لیگ برتر ایران بهره ببرد.

سیدمهدی رحمتی و شاگردانش که پس از اولین بازی دور برگشت حذف‌شان از رقابت‌ها قطعی شده بود، مسابقه‌ای کاملا تشریفاتی در پیش رو دارند که آخرین فرصت برای ارائه یک بازی قابل قبول و نمایش توان و توانمندی‌های جوانان در این میدان بین‌المللی است.

مسابقات پایانی گروه چهارم رقابت‌ها از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب برگزار می‌شود که نساجی ایران در ریاض میهمان الهلال عربستان است و مومبای سیتی هند نیز در خانه از نوبهار ازبکستان پذیرایی می‌کند. با وجو اینکه تکلیف تیم‌های اول و دوم این گروه مشخص شده است، تیم نوبهار ازبکستان برای رقابت با تیم‌های دوم سایر گروه‌ها و قطعی کردن صعود به مرحله بعد مسابقات نیاز به برد دارد که با توجه به نتایج تیم هندی دور از ذهن نیست. برعکس، رقابت الهلال و نساجی بدون حساسیتی از نظر امتیازی و فقط به جهت اثبات شایستگی‌ها و توانمندی‌های‌ کارد فنی و بازیکنان است.

نساجی مازندران که با قهرمانی در جام حذفی دو سال قبل به علت وقفه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، نخستین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد، از پنج مسابقه‌ای که برگزار شد، دو برد مقابل نماینده هند به دست آورد و با ۶ امتیاز در رتبه سوم جدول این گروه قرار دارد.

مهم‌ترین انگیزه رحمتی و بازیکنان تیمش در دیدار امشب شاید کسب تجربه از تقابل با یک تیم قدرتمند، ارائه یک نمایش آبرومند و ثبت خاطره‌ای خوب برای طرفداران پرشورش باشد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور