ورزشی

بازگشت تیم ملی کشتی آزاد به کشور با استقبال هواداران

 بازگشت تیم ملی کشتی آزاد به کشور با استقبال هواداران

اعضای تیم ملی کشتی آزاد با استقبال گرم و باشکوه مردم، بامداد امروز به کشور بازگشتند.

بازگشت تیم ملی کشتی آزاد به کشور با استقبال گرمبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، اعضای تیم ملی کشتی آزاد پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های جهانی صربستان، بامداد امروز (سه شنبه) با استقبال کم نظیر مردم به کشور بازگشتند.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، از ۲۴ تا ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ به میزبانی شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم و کامران قاسم پور در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا، رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم، محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال نقره، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

از مدال بگیران تیم ایران در رقابت‌های جهانی، به جز یونس امامی، بقیه اهل استان مازندران بودند که درخشش بسیار عالی در این مسابقات داشتند.

در رده بندی تیمی آمریکا با ۱۹۸ امتیاز قهرمان شد و تیم ایران با ۱۵۰ امتیاز نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم ژاپن نیز با ۷۰ امتیاز سوم شد.

اعضای تیم ملی کشتی آزاد پس از افتخارآفرینی در این مسابقات بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال کم نظیر مردم کشتی دوست کشورمان قرار گرفتند.

در مراسم استقبال از تیم ملی کشتی آزاد مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسینی پور استاندار مازندران، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان و رییس هیات کشتی استان مازندران حضور داشتند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور