ورزشی

تاریخ سازی قایقران بابلسری در آوردگاه جهانی

 تاریخ سازی قایقران بابلسری در آوردگاه جهانی

قایقران بابلسری نخستین طلای جهانی تاریخ قایقرانی کشور، در رشته کانوی یک نفره زیر ۲۳ سال جهان را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، در ادامه برگزاری مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در شهر سِگِد مجارستان، محمدنبی رضایی در کانوی یک نفره ۵ هزارمتر با حریفان خود روبرو شد.

در این مسابقات، قایقران بابلسری با پشت سر گذاشتن حریفان خود از اوکراین، تونس، استرالیا، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، مجارستان، جمهوری چک، لهستان، کانادا، فرانسه، چین‌تایپه، مکزیک، لتونی، انگلیس، مولداوی، ازبکستان، سنگاپور، رومانی و آمریکا، به مقام نخست رسید.

رضایی با زمان ۲۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه و ۴۰، نخستین مدال طلای جهانی تاریخ قایقرانی ایران را با هدایت ایمان پورعزیز مربی بابلسری، به گردن آویخت.

محمد نبی رضایی، سال ۱۳۹۶ هم در مسابقات کانوی تک نفره هزار متر جوانان جهان کشور رومانی، سوم شد و نخستین مدال تاریخ قایقرانی ایران را به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور