ورزشی

پایان اردوی تیم ملی تکواندو مردان در سلمانشهر

 پایان اردوی تیم ملی تکواندو مردان در سلمانشهر

اردوی تیم ملی تکواندو مردان در سلمانشهر برای شرکت در رقابت‌های گرند پری منچستر در سلمانشهر برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران برای حضور در رقابت‌های گرند پری منچستر تمرینات آماده سازی را به میزبانی مازندران در سلمانشهر به مدت سه روز گذراندند.

رئیس فدراسیون تکواندو دیشب در فرایند پیگیری تمرینات آماده سازی تکواندوکاران در سلمانشهر با اشاره به آمادگی خوب تکواندوکاران در پایان اردوی سه روزه تیم ملی مردان در سلمانشهر گفت: دراین اردو ۲۷ تکواندوکار مرحله جدید آمادگی تیم ملی مردان را در سلمانشهر گذراندند که ۶ نفر از تکواندوکاران به رقابت‌های گرندپری منچستر اعزام خواهند شد.

پایان اردوی تیم ملی تکواندو مردان در سلمانشهرهادی ساعی با قدردانی از مسئولان مازندران به منظور میزبانی از تکواندوکاران در این اردو، مسابقات فدراسیون قهرمانی جهان را یکی از رویداد‌های مهم برای فدراسیون بعد از رقابت‌های گرندپری عنوان کرد که با تلاش تکواندوکاران سهم زیادی را از حضور در المپیک کسب خواهیم کرد.

ساعی همچنین از امضای تفاهم نامه بین فدراسیون جهانی تکواندو و فدراسیون تکواندو ایران در خصوص ایجاد یک کمپ حمایت از ورزشکاران پناهنده در ایران خبر داد و افزود: این ورزشکاران از کشور‌های مختلف اند که مورد حمایت فدراسیون تکواندو ایران قرار می‌گیرند.
سرمربی تیم ملی تکواندو ایران هم با بیان اینکه این تیم جوان‌ترین تیم ایران است گفت: شرایط میزبانی مناسب مازندران در سلمانشهر باعث شد تا ورزشکاران از آمادگی بیشتری برخوردار شوند.

بیژن مقانلو با اشاره به اینکه از ۲۷ تکواندوکار ۷ نفر برای انتخابی ارتش‌های جهان اعزام شدند افزود:قهرمانان این اردو قهرمانان نوجوان جهانی آسیایی هستند که اخیرا مدال‌ها را در مسابقات کشور‌های اسلامی و آسیایی کسب کردند.
رئیس هیئت تکواندو مازندران هم با بیان اینکه ۵۰ درصد از ملی‌پوشان تکواندو کار کشور مازندرانی هستند افزود: در مسابقات جهانی قطعاً نیمی از تکواندوکاران مازندرانی اند.
نفجم تصریح کرد: در رقابت‌های گرندپری منچستر تکواندوکاران زیر رنکینگ ۳۲ می‌توانند شرکت کنند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور