هنری

کسب رتبه نخست هفتمین «همایش رسانه‌ای خزر» توسط عکاس مازندرانی

 کسب رتبه نخست هفتمین «همایش رسانه‌ای خزر» توسط عکاس مازندرانی

ایسنا/مازندران هفتمین همایش رسانه ای کشورهای حوزه دریای خزر با عنوان «رسانه‌های خزر- جوانان» در آستراخان برگزار شد و «مصطفی شانه‌چی»، عکاس خبرگزاری ایسنا مازندران توانست عنوان نخست مسابقات را در بخش مسابقه‌ «عکس خزر» به خود اختصاص دهد.

گفتنی است در این دوره از رقابت ها بیش از ۲۰ اثر از خبرنگاران ایرانی برای هیأت داوران این مسابقات ارسال گردید که از میان آن ها، عکس مصطفی شانچی موفق شد رتبه نخست بخش مسابقه‌ «عکس خزر» را به خود اختصاص دهد.

در این همایش نمایندگان سیاسی، نمایندگان رسانه‌ها، کارشناسان علوم سیاسی و تحلیلگرانی از جمهوری اسلامی ایران، قزاقستان، روسیه، ترکمنستان، ازبکستان و جمهوری آذربایجان شرکت داشتند که مهدی آکوچکیان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان روسیه به نمایندگی از خبرنگاران رسانه‌های ایرانی این جایزه را دریافت کرد.

کسب رتبه نخست هفتمین «همایش رسانه‌ای خزر» توسط عکاس مازندرانی

مصطفی شانه چی، ۴۲ ساله و متولد شهر ساری، دارای مدرک کاردانی فیلمسازی با گرایش عکاسی است که از سال ۸۸ وارد این عرصه شد و در سال ۹۱ با ورود به خبرگزاری ایسنا فعالیت حرفه ای خود را تحت عنوان عکاس خبری آغاز کرد. شانه چی هم اکنون در خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران مشغول فعالیت است.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور