فرهنگی

نور؛ میزبان چهاردهمین سوگواره غریب مازندران

نور؛ میزبان چهاردهمین سوگواره غریب مازندران

جدول اجرایی چهاردهمین سوگواره غریب استان مازندران منتشر شد.

سرویس فرهنگی ترنج‌نیوز: این رویداد نمایشی از پنج‌شنبه ۱۶ شهریور تا جمعه ۲۴ شهریور با حضور گروه‌هایی از سوادکوه، میاندرود، نور، بابلسر، رینه، آمل، رویان و بلده برگزار خواهد شد.

دبیر چهاردهمین سوگواره غریب استان مازندران، در این‌باره گفت: چهاردهمین دوره این سوگواره به میزبانی شهرستان نور و تکیه حضرت رقیه (س) و با همت کانون بسیج هنرمندان، کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور و با حضور ۹ گروه برتر شبیه‌خوانی مازندران برگزار خواهد شد.

سیدحسین حسینی، ادامه داد: «افتتاحیه این رویداد با اجرای مجلس حضرت زینب (س) با معین‌البکایی محمد محسنی از سوادکوه در روز پنج‌شنبه ۱۶ شهریور سال جاری آغاز خواهد شد و پس از آن گروه‌هایی از میاندرود، نور، بابلسر، رینه، آمل، رویان و بلده در روزهای ۱۷ الی ۲۳ شهریور 1402 به اجرای شبیه‌خوانی خواهند پرداخت.

دبیر چهاردهمین سوگواره غریب در پایان افزود: اختتامیه این رویداد نمایشی مذهبی با حضور مسئولین شهرستانی و استانی، در روز جمعه ۲۴ شهریور، ساعت ۲۰:۳۰ با اجرای مجلس حضرت امام رضا (ع) با معین‌البکایی جهانفر کاویانپور، پیشکسوت کهنه‌کار تعزیه مازندران به پایان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور