فرهنگی

ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران در خدمت زائران حرم رضوی

ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران در خدمت زائران حرم رضوی

ناوگان حمل و نقل مسافری مازندران جهت اعزام زائران به مشهدالرضا از آمادگی لازم برخوردار است.س

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به پایان طرح اربعین و فرارسیدن ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر، ناوگان حمل و نقل مسافری استان جهت اعزام زائران به مشهد الرضا از آمادگی لازم برخوردار است.

مصطفی قدمی افزود: ناوگان حمل و نقل مسافری استان همانند طرح اربعین آماده اعزام زائران از مبدأ استان به مشهد مقدس است.

 وی گفت: در راستای اهمیت ارائه خدمات حداکثری و مطلوب به مسافرانِ ناوگان عمومی، کمیته‌هایی تخصصی شامل برنامه‌ریزی، ارزیابی و نظارتی در حوزه حمل و نقل تشکیل یافته تا دلدادگان آستان اهل بیت علیهم‌السلام در ایده‌آل‌ترین شرایط جهت حضور در مراسم شهادت حضرت الرضا (ع) شرکت کنند.

قدمی تصریح کرد: بازدید فنی از اتوبوس‌های برون‌شهری توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره کل در حال انجام است تا مشکلی نظیر نقص فنی ناوگان در طول سفر پیش نیاید.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور