اقتصادی

اجرای پروژه های عمرانی سرخ رود با ۶۱۰ میلیارد ریال اعتبار

اجرای پروژه های عمرانی سرخ رود با ۶۱۰ میلیارد ریال اعتبار

کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دولت و خیر مقدم به مسئولان شهرستانی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم باید الگو و سرلوحه کار ما باشد اظهار داشت: در طول یک سال عملکرد شهرداری سرخ رود در حوزه ی پروژه های عمرانی ۶۱۰ میلیارد ریال اعتبار تعیین کرده و در حال اجرا است. 

تیرنگ نیوز – فاطمه نبی زاده : با افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری سرخ رود به مناسبت هفته گرامیداشت دولت با اعتباری بالغ بر ۴۱۹ میلیارد ریال در مسیر توسعهقرار گرفت.

این پروژه ها به صورت متمرکز با حضور علیزاده فرماندار محمودآباد، حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه سرخ رود، شهردار محسن کبودفیروزجاهی و اعضای شورای شهر اسلامی، بخشداران و دیگر مسئولان مدیران شهرستانی در سومین روز از هفته دولت افتتاح گردید .

کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دولت و خیر مقدم به مسئولان شهرستانی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم باید الگو و سرلوحه کار ما باشد اظهار داشت: در طول یک سال عملکرد شهرداری سرخ رود در حوزه ی پروژه های عمرانی ۶۱۰ میلیارد ریال اعتبار تعیین کرده و در حال اجرا است.

وی در ادامه با اشاره به خرید ماشین آلات در حوزه های خدماتی مجموعه شهرداری تصریح کرد: برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان اقدام به خرید تجهیزات در بخش خدمات شهری کردیم و که این مهم می‌تواند کمک خوبی برای خدمت گذاری باشد.

شهردار سرخ رود بیان کرد: در حوزه پسماند که ۱۰۰ درصد شامل هزینه است با خرید دستگاه سیمی تریلر و جمع آوری دپو موقت جهت رفع آسیب های اجتماعی و ایجاد انگیزه پویایی و سرزندگی برای شهروندان اقدام خواهیم کرد. طی یک سال اخیر با توجه به خرید امکانات و تجهیزات انباشته شدن زباله ها در شهر نداریم حمل زباله ها هیچگونه آلاینده زیست محیطی نداشته و باعث توسعه پایدار در شهر می شود.

وی ادامه داد: در حوزه پروژه های عمرانی پروژه های شاخص در حال انجام است از جمله دیوار حائل رودخانه هرازضلع غربی و شرقی تا انتهای رودخانه هراز نام شناخته شده ای که در کشور بوده که با ایجاد بسترهای مناسب و آماده سازی زیرساخت ها باعث جذب گردشگر و توریست در منطقه خواهد شد.

شهردار سرخ رود افزود: دیوار حفاظتی ضلع غرب و شرق را با پیش بینی اقدام شده و مورد اجرا قرار دادیم و در انتهای رودخانه هراز نیز یک پل گردشگری که اتصال به خیابان ۲۰متری سلامت را وصل می کند، طراحی کردیم که در دست مطالعه است تا در کوتاهترین زمان با انتخاب سرمایه گذار اجرایی شود .

وی تصریح کرد: در سواحل بحث ۲۰متری سلامت و اسکله تفریحی را مصوب کردیم که این خروجی عالی بالغ بر هزار میلیارد هزینه دارد‌ و درآمد پایدار برای شهر ایجاد خواهد نمود‌

کبود خاطرنشان کرد: نه تنها در دوره ششم شورای اسلامی برنامه های خوبی را نسبت به خدمات و اجرای پروژه ها در دست اقدام داریم، بلکه برای دوره های پیش رو نیز در حال مطالعات زیربنایی هستیم که این بسته های گردشگری و سرمایه گذاری می تواند در سالیان در فرایند توسعه و درآمد زا باشد.

وی یادآور شد: به دنبال جذب سرمایه گذار و گردشگر و توریست هستیم تا توسعه پویا را در شهر شاهد باشیم.

شهردار سرخ رود گفت: کمربندی سرخ رود ظرف یک سال ۲۳۰۰ متر با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریالی احداث و با نام (سردار سلیمانی) به بهره برداری رسید شهردار سرخ رود با اشاره به اجرای ۱۲۳ هزار متر مربع روکش آسفالت در شهر اظهار کرد! شهر سرخ رود با ۵۵۰هکتار این عدد بسیار بالا بوده و این اقدام تنها برای خدمت رسانی بهتر به همشهریان است. 

کبود از اجرای سه فاز تعریف شده برای اجرای پروژه ها در این شهر خبر داد و گفت: پروژه‌های عمرانی زیرساختی ،جمع آوری آب های سطحی، روکش آسفالت، آسفالت و پیاده رو سازی ،در این سه فاز با تأمین اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه انجام و به بهره برداری رسید .

وی بیان کرد: اقدامات لازم برای ایجاد کانال جمع آوری آبهای سطحی برنامه ریزی شده و مجموعا ۷۵ میلیارد ریال در این خصوص هزینه کردیم. در حوزه پیاده روسازی نیز ۱۵۰ میلیارد ریال فقط برای ایجاد فرش در مجموعه داخل شهری هزینه شده است.

 شهردار سرخ رود تصریح کرد: در بحث روشنایی معابر نیز اقدامات مناسبی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال صورت گرفت چرا که نگاه ما این است که باید شهری روشن در شب داشته باشیم برای آرامش بیشتر شهروندان.

 کبود اظهار داشت: ۲۷ واحد مجتمع آپارتمانی ۱۰۰ میلیارد ریال درآمد غیر منقول به درآمدهای شهرداری در عید امسال اضافه شد.

وی عنوان کرد: یک واحد هیئت سرمایه گذاری شهرداری در هفته آینده با ۱۰ بسته تعریف شده افتتاح خواهد شد و با معرفی سرمایه گذار با توجه به میزان سرمایه آنها سریعتر اقدامات صورت گیرد.

شهردار سرخ رود با اشاره به پایان سال ۹۸ و استارت برنامه های بلند مرتبه سازی در این شهر افزود: هماهنگی های لازم با راه و شهرسازی و فرمانداری انجام شده اما متاسفانه فرایند طولانی شده و بر اساس ساختار گردشگری شهر این برنامه را انجام دادیم و به نتایج خوبی امروز رسیده چرا که فرآیند خوبی در انسجام ساخت ساز خواهیم دید.

شهردار سرخ رود ضمن تبریک ۴ شهریور روز کارمند از کارمندان نمونه شهرستان محمودآباد و سرخ رود آقایان علی اکبر قدمی و محسن فولادی تقدیر کرد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور