اقتصادی

تسخیر بازار‌های جهانی با شناسنامه دار شدن محصولات کشاورزی ایران

 تسخیر بازار‌های جهانی با شناسنامه دار شدن محصولات کشاورزی ایران

مصرف کننده نهایی در بازار جهانی با شناسنامه دار شدن محصولات کشاوزری با اطمینان محصولات ایرانی را مصرف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، هدف راه اندازی تنها مرکز لجستیک وپایانه صادرات محصولات کشاورزی ایران در مازندران اعتبار بخشی به بازار صادراتی ایران است و این اعتبار با شناسنامه دار شدن محصولات کشاوزری فراهم شده است.

مصرف کننده نهایی در بازار جهانی با شناسنامه دار شدن محصولات کشاوزری با اطمینان محصولات ایرانی را مصرف می‌کند.

سرمایه گذار مرکزلجستیک وپایانه صادراتی محصولات کشاورزی کشور واقع در شهرستان جویبار گفت: بعد از بازدید کارشناسان روسی هم اکنون فلفل ایران بدون هیچ مشکلی به روسیه صادر می‌شود.

قلی زاده به بازدید گروه کارشناسان چینی از این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: این مرکز با تایید ظرفیت وتوانایی‌ها خواستار صادرات محصولات کشاورزی از این پایانه به چین شدند.

او گفت: بازاریابی، صادرات، ایجاد و معرفی برند ایرانی در بازار‌های بین المللی، رفع ایرادات سیستم توزیع و تنظیم بازار محصولات کشاورزی از اهداف راه اندازی پایانه صادراتی شمال ایران است

سرمایه گذار مرکزلجستیک وپایانه صادراتی محصولات کشاورزی کشور افزود: در این پایانه همه محصولات با دستگاه‌های پیشرفته اسکن وو برسی می‌شود.

قلی زاده با بیان اینکه این مرکز دارای ۵۷ سردخانه با ظرفیت انجماد ۸۰ تن محصولات کشاورزی در روز است گفت: در این مرکز می‌توان ۲۷۴ هزار تن محصول را بسته بندی و ۹۰ هزار تن سبزیجات و فرآورده‌های گوشتی را در دمای مناسب ذخیره کرد.

ساخت شرکت مرکز لجستیک وپایانه صادراتی محصولات کشاورزی روماک سال ۹۷ در ۳۱ هکتار در جویبار مازندران آغاز شد.

 

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور