اقتصادی

تعمیرات اساسی و زیرآبی ۸ فروند شناور عملیاتی در بندر امیرآباد

 تعمیرات اساسی و زیرآبی ۸ فروند شناور عملیاتی در بندر امیرآباد

تعمیرات اساسی و زیرآبی هشت فروند از شناور‌های ملکی بندر امیرآباد از آغاز امسال تاکنون با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،سرپرست معاونت فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: با بهره گیری از توان متخصصان داخلی از آغاز امسال تاکنون تعمیرات اساسی و زیرآبی ۸ فروند از شناور‌های ملکی در این بندر با موفقیت انجام شد.

 محمدیاسین یزدانی تسریع در عملیات تعمیر و فرآیند برگشت به چرخه عملیات پس از "خارج از سرویس شدن شناورها" را امری بدیهی برشمرد و آماده بکاری تجهیزات، حفظ و ارتقاء توان عملیاتی در راستای اهداف سازمانی، صیانت از سرمایه‌های ملی و افزایش بهره وری را از اهداف مهم تعمیر اساسی شناور‌ها در بندرامیرآباد عنوان کرد.

او تناسب آماده بکاری و نوسازی تجهیزات دریایی و بندری با حجم عملیات پیش بینی شده را یکی از اولویت‌های معاونت فنی و مهندسی بندرامیرآباد در سال جاری دانست و برضرورت بهره گیری از توانمندی سایر واحد‌ها و دانش کارشناسان فنی و تجهیزات بندرامیرآباد در راستای تحقق این هدف تأکید کرد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور