کاهش ۱۸ درصدی نزاع و درگیری در مازندران

کاهش ۱۸ درصدی نزاع و درگیری در مازندران

ساری- رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کاهش ۱۸ درصدی نزاع و درگیری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید محسن جعفری گفت: امروزه نزاع و درگیری یکی از شاخص‌های مهم وجود خشونت در جامعه به شمار می‌رود که نظم حاکم بر جامعه را مختل می‌کند و تهدیدی جدی برای ثبات امنیت در جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نزاع و درگیری در پنج ماهه ابتدایی سال جاری در استان با کاهش ۱۸ درصدی مواجه بوده است، خاطر نشان کرد: از علت‌های اصلی این امر می‌توان به انجام اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی همچون برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مساجد، برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس در کلانتری و پاسگاه‌ها، ارتقا اشراف اطلاعاتی کلانتری و پاسگاه‌ها و رصد تحرکات عوامل ایجاد نزاع و درگیری، اشاره کرد.

سرهنگ جعفری با اشاره به مصالحه ۶۰ درصدی پرونده‌های نزاع و درگیری در کوپ ها افزود: ارجاع این نوع پرونده‌ها به دایره مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها و ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوی در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر باشد.

رئیس پلیس پیشگیری استان در خاتمه احترام به قانون را همواره امنیت آفرین دانست و افزود: بهترین مرجع برای رسیدگی به دعاوی از طریق مراجع قضائی است و هر گونه اقدام خارج از ضوابط عاقبت جبران ناپذیری برای افراد قانون شکن در بر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور