تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در ساری و بهشهر

 تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در ساری و بهشهر

ساخت غیر مجاز در بیش از ۸۶ هزار متر مربع زمین کشاورزی ساری و بهشهر تخریب شد.

به گزارش  خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، فرمانده انتظامی ساری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی و احداث بنا در بخشی از اراضی کشاورزی ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ عبدالله حسن زاده افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و با همکاری ماموران اداره جهاد کشاورزی شهرستان ساخت وساز‌های ایجاد شده در این زمین‌ها تخریب شد.

او گفت: در این عملیات ۸۶ هزارمتر از اراضی کشاورزی که به صورت غیر قانونی توسط متهم تصرف شده بود رهاسازی شد.
سرهنگ حسن زاده ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و از شهروندان خواست: هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سوء استفاده از منابع طبیعی را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

همچنین سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی بهشهر با بیان اینکه در اجرای این طرح ۴۲۳ متر از ارضی کشاورزی در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت گفت: ارزش زمین‌های رها سازی شده از چنگ متهم برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.


او از شهروندان خواست: هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سوء استفاده از منابع طبیعی را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور