کاهش ۳۶ درصدی سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره در مازندران

کاهش ۳۶ درصدی سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره در مازندران

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مازندران، کاهش ۳۶ درصدی سرقت ساختمان.های نیمه کاره در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحسن جعفری، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مازندران از کاهش ۳۶ درصدی سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره و دستگیری ۸۲ سارق توسط ماموران کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان در این رابطه خبر داد.

وی افزود: به‌منظور کاهش جرائم در سطح جامعه، طرح شناسایی نقاط مستعد جرم در دستور کار ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران اضافه کرد: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره و در حال احداث به اجرا در آمد، ماموران با تلاش شبانه‌روزی و اجرای گشت‌های هدفمند موفق به دستگیری ۸۲ سارق وکشف ۷۹ فقره سرقت در یک ماهه گذشته شدند.

جعفری از کاهش ۳۶ درصدی سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: لازم است پیمانکاران و صاحبان ساختمان‌های در حال احداث علاوه بر رعایت نکات ایمنی و هشدارهای پلیس، نسبت به گماردن نگهبا، تجهیزات بازدارنده و دوربین ه‌ای مداربسته اقدام تا فرصت ارتکاب جرم برای سارقان کاهش یابد.

وی در پایان از شهروندان خواست؛ گزارش موارد مشکوک به سرقت را جزء وظایف شهروندی خود به شمار آورده و مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور