طبیعی

ایستادگی و مقاومت جنگلبان مازندرانی در مقابل سودجویان

عکس: ایرنا
عکس: ایرنا

27 مورد درگیری و 17 مجروح و مصدوم در برخورد با قاچاقچیان

سرهنگ مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ساری در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در برخی از موارد جنگلبانان از سوی متخلفان مورد تهدید و آسیب قرار می‌گیرند، گفت: ۲۷ مورد درگیری متخلفان (قاچاقچیان و متعرضین) با نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی از سال ۱۴۰۰ تاکنون در این منطقه اتفاق افتاد که متخلفان در برخی از درگیری‌ها با استفاده از سلاح گرم و سرد با نگهبانان و مامورین در حین انجام وظیفه درگیر شدند.

وی افزود: ۱۷ نفر از نیرو‌های یگان حفاظت از منابع طبیعی طی این دو سال در درگیری با متخلفان مجروح و مصدوم شدند و قاچاقچیان در برخی از موارد به خودرو‌ها و ساختمان نگهبانی هم آسیب های جدی رساندند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ساری گفت: بازدارنده نبودن مجازات فعلی موجب تجری متخلفین می‌گردد که نیاز است در خصوص قانون مجازات قاچاق چوب قوانین فعلی اصلاح و قوانین جدید وضع گردد تا مجازات صادره برابر جرم حادث شده بازدارندگی لازم را داشته باشد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور