سیاسی

66 نفر در اولین روز، پیش ثبت‌نام کردند

66 نفر در اولین روز، پیش ثبت‌نام کردند

مازندران در روز اول ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی شاهد نام‌نویسی 66 نفر بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه پیش ثبت‌نام در قانون جدید انتخابات لحاظ شده و شرط ضروری ثبت‌نام نهایی است، گفت: 66 نفر در نخستین روز پیش ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی در استان نام‌نویسی کردند

روح‌الله سلگی افزود: در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ ۹ نفر، نور و محمودآباد ۹ نفر، شهرستان بابل 8 نفر، آمل 8 نفر،  تنکابن، رامسر و عباس آباد 8 نفر، ساری و میاندورود 7 نفر، بابلسر و فریدونکنار 7 نفر، بهشهر، گلوگاه و نکا 4 نفر و حوزه انتخابیه نوشهر، کلاردشت و چالوس ۶ نفر نام‌نویسی کردند.

وی ادامه داد: پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس که از دیروز آغاز شده است تا ۲۲ مرداد ماه از ۸ صبح تا ۱۸ عصر به صورت اینترنتی در سامانه جامع وزارت کشور انجام می‌شود.

روح‌الله سلگی گفت: یکی از فواید پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس این است که مهلت بررسی صلاحیت‌ها که در دوره‌های قبل ۶۰ روز بود اکنون به ۱۳۴ روز رسیده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲  برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور