بهره برداری از ۸۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در مازندران

بهره برداری از ۸۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در مازندران

با سرمایه گذاری بخش خصوصی همزمان با هفته دولت ۸۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای  در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای با اشاره به برنامه‌های هفته دولت گفت: ۸۷ واحد آموزشی با سرمایه گذاری ۵۶۷ میلیارد ریالی بخش خصوصی به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

سید حسین درویشی همچنین از افتتاح  ۳ مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی با سرمایه‌گذاری صنایع و صنوف استان در هفته دولت خبر داد.

وی افزود: ۵ رشته جدید در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان با جذب ۸۳ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رئیس‌جمهور محترم به استان با هدف مهارت آموزی مشاغل جدید، نیز افتتاح خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران به معرفی برنامه‌های اجرایی این اداره کل در هفته دولت پرداخت و گفت: در این ایام انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی با شرکا و ذینفعان جدید مهارت آموزی، اختتامیه طرح تابستانه مهارت، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت در روستا‌ها و مناطق محروم شهری و... از جمله برنامه‌های اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان می‌باشد.

سید حسین درویشی بیان کرد: هفته دولت فرصت توجه بیشتر به ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر و تبیین و ترویج آن در بین قشر‌های مختلف به‌ویژه جوانان است و بیان دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی و دولتمردان برای مردم بستر تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه است.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور