اجتماعی

پایش هزار و ۸۰۰ واحد صنفی در بابلسر

 پایش هزار و ۸۰۰ واحد صنفی در بابلسر

تیم‌های بازرسی و نظارت بر بازار شهرستان بابلسر، هزار و ۸۰۰ واحد صنفی این شهرستان را پایش کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر گفت: دو ماه گذشته، هزار و ۸۰۰ واحد صنفی این شهرستان توسط تیم‌های بازرسی و نظارت بر بازار پایش شدند.

حمیدرضا رحمانی با اشاره به ۴۵۸ مورد تذکر شفاهی، ۵۱ فقره پرونده تخلف تشکیل و پامب یک واحد صنفی شهرستان بابلسر در این مدت افزود: از ۸۵۶ مورد بازرسی واحد‌های خبازی این شهرستان، ۲۶۳ مورد تذکر شفاهی، تشکیل ۳۳ فقره پرونده و پلمب یک واحد متخلف نانوایی بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر گفت: طرح نظارت و بازرسی، برای جلوگیری از تخلف اصناف و برخورد قاطع در زمینه گران فروشی، کم فروشی، درج نکردنِ قیمت و تعطیلی خودسرانه انجام می‌شود.

رحمانی افزود: شهروندان می‌توانند با مشاهده هر گونه تخلف در حوزه توزیع و فروش واحد‌های صنفی مرتبط، برای گزارش و پیگیری به مراکز و یا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور