اجتماعی

۲۰۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران تکمیل می شود

۲۰۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران تکمیل می شود

ساری- فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اجرای سه هزار پروژه محرومیت زدایی در استان گفت: پیش بینی می شود دو هزار پروژه امسال تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر سه شنبه در حاشیه تقدیر از فعالان عرصه محرومیت زدایی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تقدیر از فعالان عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در استان اظهار داشت: گروه‌های جهادی زیادی در مناطق مختلف استان در قالب‌های مختلف و در میدان عمل خدمت رسانی می‌کنند.

وی گفت: استان مازندران از جمله استان‌هایی است که همراهی خوبی بین مدیران بخش‌های مختلف آن وجود دارد و کارهای مختلفی در استان شکل گرفته است.

سردار مسلمی با اشاره به فعالیت ساماندهی پنج هزار گروه جهادی در استان گفت: هریک از گروه‌ها در قالب‌های مختلف فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند و سه هزار پروژه محرومیت زدایی تعریف و اجرایی شده است.

وی گفت: عمده پروژه‌ها در مناطق محروم استان مازندران در دست اجرا است و شامل راه روستایی، مسکن محرومان، پل روستایی، طرح‌های آموزشی، فرهنگی و غیره است و مشکل ۱۲۸ روستا در قالب ۱۹ پروژه محرومیت زدایی و مجتمع‌های آبرسانی رفع می‌شود.

سردار مسلمی گفت: پیش بینی می‌شود امسال بتوانیم بیش از دو هزار پروژه را در استان به بهره برداری برسانیم.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور