اجتماعی

پایان سه دهه انتظار با دستور استاندار و پیگیری فرماندار

پایان سه دهه انتظار با دستور استاندار و پیگیری فرماندار

پل روستای اورست پس از ۲۸ سال با دستور استاندار و پیگیری فرماندار ساری افتتاح شد.

سرویس اجتماعی ترنج‌نیوز: احداث پل اروست در سفر ۲۴ مهرماه سال ۱۳۷۴ ‪مقام معظم رهبری به اروست بخش چهاردانگه ساری با هدف رفع مشکل اهالی مصوب شد که به دلایل مختلف با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد عملیات اجرایی تا سال ۱۴۰۱متوقف بود. پس از سفر استاندار مازندران در سالروز سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۱ تکمیل و بهره‌برداری آن در دستور کار قرار گرفت که با تامین اعتبار مورد نیاز، پس از ۲۸ سال تکمیل و در آخرین روز از هفته دولت با حضور مردم و مسئولین بهره‌برداری رسید.

مردم بخش چهاردانگه شهرستان ساری ۲۷ سال پیش در ۲۴ مهرماه ۱۳۷۴، میزبان مقام معظم رهبری در روستای "اروست" بودند و تا ۲۴ مهرماه ۱۴۰۱ که سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران همراه معاونان و بیش از ۶۰ مدیر ستادی و اجرایی استان جهت بررسی و پیگیری مشکلات مردم دهستان پشتکوه بخش چهاردانگه به این نقطه از استان سفر کردند، چشم‌انتظار ساخت این سازه برای رفاه و آسایش بیشتر بودند. هرچند این سفر، ۸۵ مصوبه داشت اما برای اهالی افتتاح این پل نویدبخش و امیدآفرین بود.

استاندار مازندران در آئین افتتاحیه این طرح، گفت: سال گذشته در سفری که به منطقه چهاردانگه ساری داشتیم متوجه شدیم این پل معطل مانده و مقرر شد سال آینده این پل به بهره‌برداری برسد

سیدمحمود حسینی‌پور با بیان اینکه این پل نیاز مردم منطقه است، افزود: این پل با همت مسئولان استانی و شهرستانی در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید.

مقام عالی دولت در استان با اعلام اینکه در دولت سیزدهم شاهد استمرار سازندگی در روستاها هستیم، خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اولویت دولت سیزدهم است.

عکس: هدا کاشی‌پور (فارس)

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور