اجتماعی

زودیاک 56 ساله مازندرانی در دام پلیس

زودیاک 56 ساله مازندرانی در دام پلیس

زن 56 ساله‌ای که پس ازدواج با افراد مسن متمول آنان را به قتل می‌رساند دستگیر شد و به 7 فقره قتل اعتراف کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی ترنج‌نیوز فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام این خبر، گفت: در پی مرگ مشکوک پیرمرد 82 ساله‌ای در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردارحسن مفخمی شهرستانی، در ادامه با بیان جزئیات بیشتر اظهار کرد: در جریان رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد با بررسی های همه‌جانبه به همسر 56 ساله مقتول  مشکوک شدند و وی را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم که در ابتدا منکر هرگونه دخالتی در مرگ همسر خود بود، در مواجهه با ادله‌ پلیسی به قتل وی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: با توجه به این که در بررسی سوابق ازدواج متهم، سایر همسران وی که افرادی مسن و دارای تمکن مالی مناسب بوده‌اند، به طرز مشکوکی جان باخته بودند، متهم تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت.

سردار مفخمی، با بیان این که متهم با افزودن مواد بیهوش‌کننده در نوشیدنی‌های همسران خود آنان را بیهوش کرده و سپس آنان را به قتل می‌رساند، بیان داشت: این جانی حرفه‌ای در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های به‌عمل‌آمده تاکنون به 6 فقره قتل دیگر در سایر شهرستان‌های استان نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، در خاتمه با اشاره به این که متهم با شناسایی افراد مسن و دارای تمکن مالی با دریافت مهریه‌ای سنگین با آنان ازدواج کرده و سپس تصمیم به قتل آنان می‌گرفت، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و تحقیقات پلیس برای بررسی و جزئیات سایر قتل‌های احتمالی ادامه دارد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور