اجتماعی

جلسه هماهنگی برگزاری هفته گرامیداشت دفاع مقدس شهرستان ساری

جلسه هماهنگی برگزاری هفته گرامیداشت دفاع مقدس شهرستان ساری

جلسه هماهنگی برگزاری هفته گرامیداشت دفاع مقدس شهرستان ساری به ریاست فرماندار مرکز استان برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر فرماندار، ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری، ستاری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ساری، قبادی شهردار ساری، سرهنگ محمودی جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری، شعبانی رییس شورای اسلامی شهر ساری، بخشداران و جمعی مدیران دستگاه اجرایی شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در جلسه هماهنگی برگزاری هفته گرامیداشت دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰۴۰۰ شهید استان مازندران و ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی گفت: اربعین رزمایشِ منتظرانِ طلوعِ خورشیدِ عدالت و آماده‌شوندگان برای نبرد نهایی با سرچشمه‌های ظلم است.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با بیان اینکه همگی باید با همدلی و همراهی در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسمات این هفته پرافتخار کوشا باشیم، افزود: دفاع مقدس اکسیری از رشادت‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آزادمردان و شیرزنانی بود که با پیروی از مکتب حسینی و الگوپذیری از نهضت سرخ عاشورا بر تمامی زیاده‌خواهی‌های مستکبرین جهان خط بطلان کشیدند.

وی در ادامه اظهار کرد: شهدا جان‌برکفانی نجیب، مجاهد و معتقدی بودند که با صلابت بی‌مانند خود در رویارویی با نظام سلطه و الحاد جهانی، با بصیرت مثال‌زدنی از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی ایران اسلامی دفاع نمودند و در مسیر بالندگی آرمان‌های خود از جان شیرین خویش گذشتند.

محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری در ادامه افزود: هشت سال دفاع سرافراز و جان‌برکفانهِ مقدس، میراث معنوی جاودان و ارزشمندی است که با توکل، خلوص نیت و توسل به ائمه اطهار(ع)، همچون یک مدالِ زرین افتخار بر گردن ملت غیور ایران اسلامی می‌درخشد و با مدد به فرهنگِ جهادیِ شهادت‌جویی و عزمی تاریخی همواره در کناره‌ی تاریخ به یادگار خواهد ماند. 

در ادامه این جلسه هر کدام از دستگاه‌های اجرایی نسبت به برنامه‌های خود در هفته دفاع مقدس مطالبی را بیان نمودند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور