ورزشی

برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری رده‌های سنی دهه فجر در ساری

برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری رده‌های سنی دهه فجر در ساری

مسابقه دوچرخه‌سواری در مقطع ابتدایی دانش‌آموزان پسر شهرستان ساری در پارک ملل با شرکت ۶۵ دوچرخه‌سوار برگزار شد.

این مسابقه به همت هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان ساری، اداره ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری ساری برنامه‌ریزی گردید که در پایان به نفرات برتر ۴ رده سنی مدال، لوح قهرمانی و جایزه تقدیم گردید.

گفتنی است رجبی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، ایمانی سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری ساری، مرادی‌فر رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، جبرئیلی دبیر هیات دوچرخه سواری استان، خدابخشی از اداره‌کل آموزش و پرورش، سلیلی از مدیران استانداری و سروان ابراهیمی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری انتظامی استان و عضو هیئت‌رئیسه در این مسابقه حضور داشتند.

در رده سنی نونهالان هیراد ابراهیمی نفر اول شد و پس از وی، مهراب اسدی و کارن محسنی دوم و سوم شدند.

در رده سنی ۷ و ۸ سال محمدآروین سلیمانی، محمدحسین حسینی و محمدمهدی رزقی به‌ترتیب به مقام‌های برتر دست پیدا کردند.

علی احمدی و یونا موسوی در رده سنی ۹ و ۱۰ سال به مقام اول و دوم دست یافتند و نیما نصیری و اردلان جهان‌مهین مشترکاً به رتبه سوم رسیدند. 

در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال که در دو گروه برگزار شد نیز در گروه A پارسا اسدی به مقام اول دست یافت، هاتف طالبی در رتبه دوم ایستاد و اردوان لطفی سوم شد. در گروه B نیز نتایج به این شرح بود که نفر اول دانیال قربان‌زاده، نفر دوم مهدیار ذوالفقاری و نفر سوم ارمیا صادقیان شدند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور