ورزشی

راهیابی کشتی گیر مازندرانی به گروه بازنده‌ها

 راهیابی کشتی گیر مازندرانی به گروه بازنده‌ها

ناصر علیزاده به گروه بازنده‌های وزن ۸۷ کیلو رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافت.

راهیابی کشتی گیر مازندرانی به گروه بازنده‌هابه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ناصر علیزاده کشتی گیر اهل چمستان شهرستان نور به گروه بازنده‌های وزن ۸۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان راه یافت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۶ بر ۵ میرکو مینگوزی از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۳ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب تورپال بیسلطانوف قهرمان اروپا از دانمارک شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی نیز به گروه بازنده‌ها رفت.

علیزاده در این گروه مقابل بارتلمی تشوشا از کنگو قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی در این حریف، امشب برای کسب مدال برنز به مصاف علی چنگیز از ترکیه خواهد رفت.

مسابقات شانس مجدد (گروه بازنده ها) ظهر امروز یکشنبه برگزار می‌شود.

محمد هادی ساروی دیگر قهرمان خطه مازندران امروز به مصاف حریفان می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که با حضور ۲۹ نفر برگزار می‌شود، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان فلیکس بالدوف از نروژ و یان لیو از چین می‌رود.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور