ورزشی

رتبه پنجمی علیزاده/ ساروی برای برنز می‌جنگد

 رتبه پنجمی علیزاده/ ساروی برای برنز می‌جنگد

ناصر علیزاده در رقابت‌های کشتی فرنگی جهان پنجم شد/ ساروی برای برنز می‌جنگد

رتبه پنجمی علیزاده/ ساروی برای برنز می‌جنگدبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رقابت‌های رده بندی و فینال چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان دیشب در شهر بلگراد صربستان برگزار شد که هیچ کشتی گیر کشورمان موفق به کسب مدال نشد.

در چهار وزن نخست ناصر علیزاده کشتی گیر اهل چمستان شهرستان نور بهترین رتبه را کسب کرد و عنوان پنجمی دنیا را به دست آورد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده از مازندران در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۵ میرکو مینگوزی از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۳ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب تورپال بیسلطانوف قهرمان اروپا از دانمارک شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی نیز به گروه بازنده‌ها رفت. علیزاده در این گروه با نتیجه ۹ بر صفر مقابل بارتلمی تشوشا از کنگو به پیروزی دست یافت و به دیدار رده بندی رفت.

وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۱ مقابل علی چنگیز از ترکیه شکست خورد و پنجم شد.

نکته قابل توجه در این رقابت‌ها قهرمانی علی ارسلان کشتی گیر آملی بود که با لباس تیم صربستان موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

رده بندی چهار وزن نخست:
۵۵ کیلوگرم: ۱- الدانیز عزیزلی (آذربایجان) ۲- نوگزاری تسورتسومیا (گرجستان) ۳- جسوربک اورتیبکوف (ازبکستان) و یو شیوتانی (ژاپن) ... ۸- پویا دادمرز (ایران)
۷۲ کیلوگرم: ۱- علی ارسلان (صربستان) ۲- یولوی گنی زاده (آذربایجان) ۳- سلجوک کان (ترکیه) و آندری کولیک (اوکراین) ... ۱۹- محمدرضا مختاری (ایران)
۷۷ کیلوگرم: ۱- آکژول محموداف (قرقیزستان) ۲- زولتان لوای (مجارستان) ۳- مالخاز آمویان (ارمنستان) و یونس امره باشار (ترکیه) ... ۱۶- محمدعلی گرایی (ایران)
۸۷ کیلوگرم: ۱- زورابی داتوناشویل (صربستان) ۲- تورپان بیسلطانوف (دانمارک) ۳- علی جنگیز (ترکیه) و داوید لوسونزی (مجارستان) ۵- ناصر علیزاده (ایران)

در پایان مسابقات چهار وزن نخست تیم صربستان با کسب ۶۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، تیم‌های ترکیه، آذربایجان و مجارستان به ترتیب با ۴۷، ۴۵ و ۴۱ امتیاز در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار دارند و تیم ایران با ۱۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

رتبه پنجمی علیزاده/ ساروی برای برنز می‌جنگدتلاش ساروی برای کسب مدال برنز
امروز دوشنبه و در مسابقات رده بندی و فینال چهار وزن دوم این رقابت ها، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم برای کسب مدال طلا، علیرضا نجاتی در وزن ۶۳ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خود می‌روند.

محمدهادی ساروی کشتی گیر مازندرانی به دیدار رده بندی وزن ۸۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر فلیکس بالدوف از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در مرحله نیمه نهایی مقابل آرتور الکسانیان قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با برنده کشتی میان باشار از ترکیه و محموداف از قرقیزستان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور