اجتماعی

پاسخگویی به مطالبات مردم یکی از تعهدات اصلی دولت سیزدهم است

پاسخگویی به مطالبات مردم یکی از تعهدات اصلی دولت سیزدهم است

در ملاقات عمومی دفتر استانداری در نوشهر به مشکلات حدود ۲۰۰ شهروند غرب استان رسیدگی و پاسخ داده شد.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران در حاشیه ملاقات عمومی دفتر استانداری مازندران در نوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ملاقات عمومی این هفته به دستور استاندار با حضور اینجانب و برخی دیگر از مدیران کل استان برگزار شد، اظهار کرد: در این ملاقات عمومی حدود ۲۰۰ شهروند غرب مازندران به دفتر استانداری در نوشهر مراجعه کردند و با بررسی مشکلات آنها، توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی پاسخ داده شد.

علی‌اصغر احمدی عمده مراجعات شهروندان غرب مازندران را در حوزه عمرانی به ویژه زیرساخت‌ها و مجوزات اعلام و تصریح کرد: درخواست اشتغال و تسهیلات نیز از دیگر مواردی بود که شهروندان در این ملاقات مطالبه داشتند.

وی با اشاره به اینکه برخی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای غرب مازندران نیز با استفاده از حضور عوامل دفتر امور روستایی استانداری در غرب، در ملاقات حضور یافتند، افزود: فرصتی ایجاد شد تا علاوه بر بررسی مشکلات برخی از روستاها با حضور دهیاران و اعضای شورای اسلامی، کاستی‌ها نیز بررسی و برای رفع آن‌ها اولویت‌بندی شود.

احمدی راه‌اندازی دفتر استانداری در غرب مازندران را ابتکار عمل استاندار دانست که موجب کاهش مراجعات شهروندان این منطقه از مازندران به استانداری شده است، و یادآور شد: اکنون مردم این منطقه با سهولت امور خود را از طریق این دفتر پیگیری می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از همه مدیران کل استانی که در این ملاقات حضور داشتند، از ثبت و ارسال درخواست شهروندان و مراجعه‌کنندگان به استانداری خبر داد و خاطرنشان کرد: پاسخگویی به مطالبات مردم یکی از تعهدات اصلی دولت سیزدهم است و به همین منظور ملاقات عمومی دفتر استانداری در غرب مازندران نیز برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور